‘Maak je eigen concurrent’

Op de VSR Kennisdag 2017 over Digitale verleiding vertelde Leon Hermse, business development manager bij Vebego en verantwoordelijk voor Cleandeal.nl, op enthousiaste en zeer open wijze over het ontstaan van het online platform voor schoonmaakproducten.

Bij de ontwikkeling van Cleandeal.nl leerde Hermse lessen, zo vertelde hij in Koetshuis De Haar in Haarzuilens. ,,We hadden het naar onze mening allemaal briljant uitgedacht. Als een mooie Audi A6 die je de garage uitrijdt. Maar daarmee neem je een enorm risico. De markt vraagt andere dingen en dan moet je de Audi de garage weer inrijden om aanpassingen te doen.’’ Zo leverde Cleandeal eerst alleen na betaling. ‘’Daar zijn we van teruggekomen. Je kunt niet heen om kopen op rekening.’’ De inzichten die achteraf zijn verkregen, leverde bijvoorbeeld ook andere doelgroepen op. En de laatste ervaring met fraude, zo deelde Hermse. ,,Daar moet je enorm mee oppassen als webwinkel. Als voorbeeld tweehonderd man tegelijkertijd ineens op rekening spullen bestellen en nooit afrekenen. We hebben nu een partij in de hand genomen voor dat beveiligingsgedeelte.’’ Hermse gaf tot slot nog twee tips mee: ,,De traditionele klantbediening is terminaal. ‘There’s no place to hide’, dus (ook) onze branche wordt transparant.’’

actueel
06-12-2017 10:12

Best bekeken

Verleiden met Workplace Nudging

Tegenwoordig zijn huisvestingstrajecten vaak langlopende veranderprocessen. Het hele traject van visie, budget en ontwerp tot en met de uiteindelijke verhuizing duurt maanden, soms zelfs jaren. Vervolgens blijkt het dan nog eens erg tijdsintensief te zijn om medewerkers mee te krijgen in het ...

School uit / natuurlijk materiaal

Nieuwsbron: Eindhovensdagblad Gebruikt: N (klik op N om status in J te veranderen, Item verhuist naar archief) Foto: Datum: 2005-09-08 16:37:56 356 School uit/ natuurlijk materiaal De nieuwbouw van het Novalis College isrientati geheel ...