Fokker Terminal beste congreslocatie

Op maandag 21 januari 2019 werden Landgoed ISVW de 12e Meetings Awards uitgereikt. De winnaars ontvingen de prijs uit de vliegensvlugge handen van Hans Kazàn, die dit jaar niet alleen optrad als dagvoorzitter maar óók zijn persoonlijke verhaal over vallen en opstaan deed. De Fokker Terminal werd verkozen tot beste congreslocatie van Nederland.

De Fokker Terminal is een karakteristiek en inspirerend industrieel gebouw. De voormalige school voor luchtvaarttechniek heeft een grote metamorfose ondergaan en is herontwikkeld tot evenementenlocatie voor de zakelijke markt. De locatie is door de ligging nabij de snelwegen A4 en A12 zeer goed bereikbaar en beschikt over 350 eigen parkeerplaatsen.  

Het hart van het gebouw wordt gevormd door de indrukwekkende 9 meter hoge vliegtuighangar van 30 meter breed en 65 meter lang. Vroeger stonden hier de vliegtuigen opgesteld waar studenten aan sleutelden. De hangar wordt overspannen door een staalconstructie met glazen lichtstraten die zorgen voor fraai daglicht. Met een vrij vloeroppervlak van ruim 2000m2 is de hangar geheel flexibel in te delen.
De hangar biedt plaats aan een plenaire opstelling van 200 tot 1000 personen, gecombineerd met bijvoorbeeld een cateringplein of beursvloer. Door een innovatief systeem van verplaatsbare gordijnen en technische faciliteiten wordt elke setting snel en makkelijk op maat gemaakt.
Wat de Fokker Terminal werkelijk uniek maakt als congreslocatie zijn de 17 verschillende subruimtes die allen direct aan de hangar liggen. Deze breakout rooms zijn ideaal voor bijvoorbeeld workshops of een parallelprogramma en variëren in capaciteit van 40 tot 250 personen.

actueel
06-02-2019 16:02

Best bekeken

Klanten De Lage Landen tevreden

De Lage Landen Translease heeft dit jaar de meest tevreden klanten. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek Fleetmanagement van het onderzoeksbureau Heliview. Bij dit onderzoek is aan circa 6000 wagenparkbeheerders hun mening gevraagd over dertig aspecten met betrekking tot dienstverlening, ...

Chatbots voldoen nog lang niet aan klantverwachtingen

Snelle, simpele vragen zijn voor de meeste chatbots geen punt, maar heel veel meer moet je er niet van verwachten anno nu. Volgens onderzoek van Pegasystems onder 3.500 consumenten in de Verenigde Staten, Canada, Europa en Australië, scoort ‘gebrek aan intelligentie’ hoog op de ...