Heyday in top 3 facilitair adviseurs na afronding overnames

Heyday Facility Management heeft onlangs de overname van Trots en de integratie van Gul afgerond. Hierdoor behoort Heyday tot de top drie van facilitair adviseurs in Nederland. „Een verstevigde positie in de facilitaire markt, aanjager van innovatie en een flinke uitbreiding van de tak consultancy en detachering. Nu kan Heyday verder uitgroeien tot dé kennispartner op het gebied van facility management en vastgoed”, zegt algemeen directeur Bob Mols trots.  

Afgelopen zomer nam Heyday branchegenoot Trots over. Het was een logische stap in de groeistrategie van Heyday. Een groter klantportfolio en een aanzienlijke verbreding van het dienstenaanbod, verstevigt Heyday haar positie in de markt. Met ingang van 1 maart zijn de merken Trots en Gul verdwenen.
Het integraal uitbesteden van facilitaire dienstverlening is in de afgelopen jaren slechts licht toegenomen, toch blijft er vraag naar specialistische oplossingen voor facilitaire vraagstukken. Heyday heeft gekozen voor een impuls ten aanzien van consultancy en detachering en technologie en data krijgen een nog grotere rol in de dienstverlening. „Om facility uit te bouwen tot een strategische tool binnen een organisatie, moet je innovatie als uitgangspunt nemen”, zegt Mols. „Door bijvoorbeeld zachte data -de perceptie van gebruikers- te combineren met harde data –zoals sensoring- en deze verkregen data zorgvuldig te analyseren, kunnen we heel gericht diensten optimaliseren, op elkaar afstemmen of verbeteringen voorstellen.”

actueel
15-03-2019 12:03

Best bekeken

Corino technisch consultant bij Newtel Essence

Arnold Corino (28) is in dienst getreden bij Newtel Essence in Vianen als technisch consultant. In deze functie assisteert hij de account manager en adviseert hij ook de klant bij technische vraagstukken over de aangeboden spraak- en data-oplossing. De uitdaging De functie van technisch ...

Huisvesting grote invloed op gebruikers

‘De eenzijdige aandacht op ‘werkplekken’ verschuift naar ‘plekken die werken’. De cruciale vraag daarbij is dan wel wat maakt dat de plekken werken voor de organisatie en haar mensen? Als je maatwerk wilt leveren, moet je namelijk eerst de maat nemen.’ Real ...