Nog beter luisteren naar de klant

Facility managers staan altijd voor nieuwe vraagstukken en ontwikkelingen als het gaat om het faciliteren van de interne klant op het gebied van huisvesting, facilitaire diensten en aanverwante producten. Waar voorheen de interne klant gezien werd als verbruiker van faciliteiten, wordt deze steeds meer gezien als echte klant die pas terugkomt als hij tevreden is. Het facilitair bedrijf ontwikkelt zich daarmee van een kosten georiënteerde afdeling tot een organisatie die daadwerkelijk waarde toevoegt aan de dienstverlening. Om waarde toe te voegen aan producten en diensten is het ...

U dient geregistreerd te zijn om dit artikel te kunnen lezen.

Inloggen Registreren
Communicatie
30-04-2014 15:04

Bekijk alle artikelen in dit dossier

relevante artikelen

Kwaliteitsmonitoring contactcenters

Het afhandelen van klantcontacten wordt vaak uitbesteed aan een facilitair contactcenter. Maar in de loop van de contractrelatie treedt slijtage op. Opdrachtgevers raken ontevreden over de kwaliteit van de dienstverlening en gaan op zoek naar een andere facilitaire partner. Kwaliteitsmonitoring door ...

Facilitair bedrijf: (T)witnits

Het is al eerder geconcludeerd dat Twitter en andere social media nog niet breed zijn doorgedrongen in het facilitair management. Om eens te kijken of er ontwikkeling in zit ging weekblad Facilitair & gebouwbeheer op zoek naar facilitair bedrijven, die zich actief op Twitter profileren. Het werd ...