Nog beter luisteren naar de klant

Facility managers staan altijd voor nieuwe vraagstukken en ontwikkelingen als het gaat om het faciliteren van de interne klant op het gebied van huisvesting, facilitaire diensten en aanverwante producten. Waar voorheen de interne klant gezien werd als verbruiker van faciliteiten, wordt deze steeds meer gezien als echte klant die pas terugkomt als hij tevreden is. Het facilitair bedrijf ontwikkelt zich daarmee van een kosten georiënteerde afdeling tot een organisatie die daadwerkelijk waarde toevoegt aan de dienstverlening. Om waarde toe te voegen aan producten en diensten is het ...

U dient geregistreerd te zijn om dit artikel te kunnen lezen.

Inloggen Registreren
Communicatie
30-04-2014 15:04

Bekijk alle artikelen in dit dossier

relevante artikelen

19de Editie voor bezoek een stuk aantrekkelijker

De editie 2017 van de vakbeurs Facilitair en Gebouwbeheer zal er in vergelijking met de voorgaande edities een stuk aantrekkelijker op worden. Niet alleen zal naar verwachting het aantal standhouders met zo’n 20% toenemen, ook stijgt het aantal nieuwe standhouders met méér dan ...

Geven is het nieuwe krijgen!

Het is weer januari, de maand van soberheid is weer aangebroken. Achter de rug zijn de maanden van lekker eten, cadeautjes en vrije dagen. Iedereen zit weer vol met goede voornemens. Een top 10 van goede voornemens na onderzoek onder 300.000 mensen over de hele wereld bestaat uit: afvallen en meer ...