Nog beter luisteren naar de klant

Facility managers staan altijd voor nieuwe vraagstukken en ontwikkelingen als het gaat om het faciliteren van de interne klant op het gebied van huisvesting, facilitaire diensten en aanverwante producten. Waar voorheen de interne klant gezien werd als verbruiker van faciliteiten, wordt deze steeds meer gezien als echte klant die pas terugkomt als hij tevreden is. Het facilitair bedrijf ontwikkelt zich daarmee van een kosten georiënteerde afdeling tot een organisatie die daadwerkelijk waarde toevoegt aan de dienstverlening. Om waarde toe te voegen aan producten en diensten is het ...

U dient geregistreerd te zijn om dit artikel te kunnen lezen.

Inloggen Registreren
Communicatie
30-04-2014 15:04

Bekijk alle artikelen in dit dossier

relevante artikelen

Interne communicatie: vraaggericht

Bedrijven waarbij het gros van de medewerkers niet pc-gebonden is, worstelen nog (altijd) met interne informatievoorziening. Hoe houd je alle medewerkers betrokken bij relevante organisatie-ontwikkelingen? Logistiek dienstverlener CB vond de oplossing: interactieve tv-schermen op strategische ...

Outputmanagement: betere klantrelatie

Outputmanagement is tegenwoordig essentieel voor ondernemingen die optimaal willen functioneren. Bij alle processen die samenhangen met outputmanagement, zoals het maken en verzenden van documenten, gaat het vooral om de grootst mogelijke efficiëntie en zodoende kostenbesparingen. Maar steeds ...