De Mens wil niet Veranderen. De Mens wil Verbeteren.

Veranderen? Vernieuwen? Vooruitlopen op Trends? Het lijkt allemaal zo belangrijk. En de marketing-machines willen ons ook nog laten geloven dat het zo is. Maar is de mens echt op zoek naar "altijd iets anders": de nieuwste update, de nieuwste iPhone, ... Of is hij/zij eerder op zoek naar een echte verbetering? Aan de hand van praktische voorbeelden uit de evolutionaire psychologie en geschiedenis toont Roevens aan waarom wij als managers vooral moeten aansturen op verbetering en het luisteren naar de ware behoeftes van onze klanten i.p.v. deze voor hem/haar in te vullen.


Datum: 25.01.2017
Locatie: Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2017
Joseph LM Roevens Joseph LM Roevens
Docent Organisatiekunde & Change Management NHTV
NHTV internationaal hoger onderwijs Breda

Bekijk profiel

Terug naar overzicht

U dient geregistreerd te zijn om deze lezingen te kunnen bekijken.

Inloggen Registreren