Realtime feedback op alle facilitaire diensten

Een SmileyBox geeft de mogelijkheid om real-time feedback te geven en ontvangen een fysieke omgeving. De verkregen data gebruikt om analyses te maken, verbanden te leggen en verbeteringen door te voeren op alle facilitaire gebieden zoals toiletten. Zo levert FeedbackNow onder meer een bijdrage aan het verhogen van de CX, en het verlagen van de kosten door slim in te spelen in de ervaring van de gasten. Middels één vraag bij onze smiley boxen kunnen de bezoekers hun feedback geven over uw diensten en services. Deze resultaten worden real-time verzonden en zijn direct zichtbaar in een dashboard of via de app. Wij zijn al een grote speler zijn op vele luchthavens niet alleen in Nederland of Europa maar Wereldwijd.


Datum: 24.01.2018
Locatie: Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2018
Bastiaan van Nederveen Bastiaan van Nederveen
Business Development Manager
Feedback Now

Bekijk profiel

Terug naar overzicht

U dient geregistreerd te zijn om deze lezingen te kunnen bekijken.

Inloggen Registreren