Tekststrategie: via sterke teksten naar tevreden klanten

Uw facilitaire organisatie streeft naar tevreden klanten. De ervaren kwaliteit is afhankelijk van de verwachtingen. Aangezien verwachtingen ontstaan op basis van uw teksten, is aandacht voor teksten van levensbelang voor de continuïteit van uw dienstverlening. De gestructureerde aanpak van tekststrategie voor de communicatie is daarbij waardevol. Bij deze lezing maakt u kennis met tekststrategie. U ontdekt hoe tekststrategie - via een eenvoudig leerbare aanpak van tekstvoorbereiding - leidt tot sterke, effectieve teksten en daarmee tot blije lezers en uiteindelijk tot tevreden klanten. Tekststrategie is via een praktische tool toepasbaar bij (her)schrijven, beoordelen, analyseren en uitbesteden van teksten, ongeacht kanaal, middel en taal.


Datum: 24.01.2018
Locatie: Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2018
Marian  Stoppelenburg Marian Stoppelenburg
Expert & trainer tekststrategie
Consonante Communicatie

Bekijk profiel

Terug naar overzicht

U dient geregistreerd te zijn om deze lezingen te kunnen bekijken.

Inloggen Registreren