Van verwachtingen naar vertrouwen

Naar aanleiding van onderzoek naar de rol van vertrouwen in zakelijke relaties heb ik vastgesteld dat bedrijven het best samen kunnen werken op basis van vertrouwen. Hierdoor worden er minder fouten gemaakt, vrijer gecommuniceerd over mogelijke problemen en worden lange termijn oplossingen gezamenlijk besproken. Naar aanleiding van dit onderzoek is er aanvullend onderzoek gedaan naar de impact van verwachtingen op de mate waarin vertrouwen opgebouwd wordt. Nu blijkt dat de voorafgaande verwachting bepalend is voor de tevredenheid van de klant. Waar het probleem ontstaat is bij het niet uitspreken van verwachtingen. Hier is nog een grote stap te maken in de business to business.


Datum: 26.01.2017
Locatie: Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2017
Arnoud  Hoek Arnoud Hoek
Eigenaar
Amplify relations

Bekijk profiel

Terug naar overzicht

U dient geregistreerd te zijn om deze lezingen te kunnen bekijken.

Inloggen Registreren