Verbeter de user experience met de medewerker feedback portal

Hoe weten we wat de user experience is van de facilitaire dienstverlening en welke onderdelen kunnen we verbeteren? Voelt men zich prettig op kantoor, is het gevoel van veiligheid groot, de vergaderruimtes inspiratievol? Of misschien wil men wel iets kwijt over de koffie. Wat gaat er goed, wat gaat er fout en vooral waarom vinden medewerkers dit? De betrokkenheid van de medewerker is altijd wel groot, maar de cirkel van invloed vaak niet. Of men voelt dit in ieder geval niet zo. Dat is de basis van de Medewerker Feedback Portal. Neem het facilitaire proces real-time onder de loep, stel doelen en zet verandermanagement in. Met als doel het verhogen van het welzijn en welbevinden van de medewerker.


Datum: 27.01.2017
Locatie: Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2017
Patricia van der Flier Patricia van der Flier
Marketing manager
One-2-Ten

Bekijk profiel

Terug naar overzicht

U dient geregistreerd te zijn om deze lezingen te kunnen bekijken.

Inloggen Registreren