WIN 2020 - Werken In en Na 2020

In 2015 dreigt een bekend Nederlands warenhuis om te vallen. De organisatie is haar eigen regie (en heel veel klanten) kwijt. Na decennia van structurele achteruitgang wordt het gebrek aan aanpassing-aan-de-tijd heel duidelijk: ze is niet langer levensvatbaar. Ze spreekt de kopers niet meer aan. Ze heeft geen unique selling points meer: ze is tè zeer middle of the road. De directie zet leveranciers, personeel en vastgoedeigenaren stevig onder druk en probeert de verantwoordelijkheid voor een naderend faillissement op hen af te schuiven. Een neergang – het kwijtraken van de eigen regie uitmondend in een negatief scenario – kan in onze sterke competitieve, internetgeorienteerde en stemmingsafhankelijke tijd ook andere organisaties overkomen.


Datum: 25.01.2017
Locatie: Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2017
Paul  Stassar Paul Stassar
Projectleider & Senior Coach
ABC Vision

Bekijk profiel

Terug naar overzicht

U dient geregistreerd te zijn om deze lezingen te kunnen bekijken.

Inloggen Registreren